Oberta la convocatòria de subvencions: Impulsem el que Fas 2026 (Barcelona)

Les entitats i empresàries individuals de Barcelona tenen l’oportunitat de rebre finançament per digitalitzar-se. Ja s’ha publicat la convocatòria específica de la subvenció de fins a 8.000€, de l’Ajuntament de Barcelona, Impulsem el que fas 2026, i s’ha obert el … Continued

Participem en la 31 Conferència d’Economia REAS Aragón, a Saragossa

El passat 3 de juny ens van convidar a participar en la 31a Conferència d’Economia REAS Aragón a Saragossa que es va centrar en tecnologia, programari lliure, sobirania digital, dades,…. Des de REAS Aragón, van fer un resum de la … Continued

Som crítics amb el model tecnològic a “La sopa d’all”, el podcast d'”El Crític”

Compartint conversa al Podcast “La Sopa d’All” del “El Crític” amb Colectic i Som Audiovisuals hem parlat de la insubmissió necessària al lliurament de dades i entrenament de sistemes que les corporacions Gegants tecnològiques ens volen imposar, negant-nos a que … Continued