Oberta la convocatòria de subvencions: Impulsem el que Fas 2026 (Barcelona)

Les entitats i empresàries individuals de Barcelona tenen l’oportunitat de rebre finançament per digitalitzar-se. Ja s’ha publicat la convocatòria específica de la subvenció de fins a 8.000€, de l’Ajuntament de Barcelona, Impulsem el que fas 2026, i s’ha obert el període de sol·licituds (del 17 de juny al 17 de juliol, ambdós inclosos).

Poden demanar-la totes les persones físiques (empresàries individuals) i jurídiques (associacions, cooperatives, etc) amb seu social, delegació o centre de treball al municipi de Barcelona.
Des de femProcomuns, amb SomNúvol, us podem ajudar en la «Submodalitat 2.3 Impulsem la digitalització amb valors», on es pot sol·licitar fins a 8.000 € de subvenció (aquesta quantia serà el 80% del projecte, el qual implica un 20% de confinançament).

Les actuacions subvencionables en aquesta submodalitat són:
2.3.1 Acompanyament en la definició i/o optimització dels processos interns de l’organització, on amb l’eina Dolibarr, podem optimitzar i automatitzar processos interns de treball, sistematitzar la informació i poder-ne treure valor, a l’hora de prendre decisions.
2.3.2 Acompanyament i elaboració d’un pla integral de digitalització, amb una auditoria digital per definir una estratègia, amb prioritats d’acció i un full de ruta per implementar-lo.

Més informació: https://empreses.barcelonactiva.cat/ca/impulsem-el-que-fas-2026

***Escriviu-nos si voleu que us fem un pressupost i/o que us ajudem a sol·licitar la subvenció